Hot sweet

Chili chips..

Nu sitter jag och kollar nyheter, gäller ju att ha lite koll på vad som händer i Världen. Innan dess åt vi pizza, PS åt jättemycket bara för att det var gott. Han såg lätt illamående ut efteråt! Sen fick han massage på den onda ryggen. Hoppas det hjälpte endel iaf!

Kaffe med mjölk!?

Imorrn ska jag vara finbesök hos T! Jag, Sandiis och Kim ska täffas och planera lite på nåt café, och på torsdag ska vi träffa alla kollegorna och utvärdera och planera lite inför framtiden.. Trevligt!

Dock vill jag egentligen inte åka härifrån. Men det gäller ju bara en natt, som tur är. På torsdag kommer jag hem igen! =D

Jag vill ha mjölk, men den är slut. Illa! Dessutom skulle jag dricka te. Men jag blev helt plötsligt inte så jättesugen mer... Eller jag vet inte, det är jag kanske. Får se om jag orkar göra det!

Mys! Massa, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: descended

My darling. The är satans uppfinning,
mna skola icke vältra sig i dess befintlighet. Saknar dig.

Postat av: systern

kaffe med MYCKET mjölk! :)

2007-03-07 @ 20:56:00
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Yourmedium

Thanks for the information

2008-01-04 @ 01:34:20
URL: http://yourmedium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback