Hej då

Nu har han åkt hem... Sa hej då vid tåget för en halvtimme sen, sorgligt... Sakna!

Men han lämnade ju iaf ett märke. Ehrm. Haha.

Vad ska jag göra i helgen då? För en gångs skull har jag inget planerat. T, ville du ha kladdkaka!? Bara att säga till... =)

Känner ingen större lust att jobba för tillfället... Men men!


Näe, projekt kanske... Camping och läger till sommaren. Kul kul cykelhjul!

Ooh, igår började Grey's Anatomy. Så himla bra. Men stör mig på att Meredith inte har valt McDreamy än. Buäh, han är ju den rätte ju!

Min.

Kommentarer
Postat av: Towe

hm. jaa, du kan ju alltid ta med den till sthlm på onsdag! :D

Postat av: Anna

Jag vill också ha kladdkaka...

2007-03-15 @ 13:51:47
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Carro

Jag vet saker som du inte vet om grey's ;P

2007-03-15 @ 15:53:34
Postat av: Amundelle

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2009-04-06 @ 00:06:07
URL: http://amundelle.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback