Duktig Josefine...

Jorå s'atte. Vissa dagar har ni rätt... =P Idag steg jag upp strax innan tio, även om klockan var ställd på halv nio..  Sen städade jag! Turbostädning, plockade undan allt, diskade, putsade och fejade. Dammsög också, hann tyvärr inte torka golven.

Sen pratade jag försäkringar och pensionssparande. Jag är gammal nog att prata pension, och jag är numera pensionssparande! Det ni!

Snart ska jag bara ta mig ner till jobbet också. Klistra lite kuvert och så. Skriva ett erbjudande. Men jag borde äta lite först!

Ikväll kommer Brodern  och Maffe. Mm, jag vill också till fjällen.

På lördag, träff med flickorna. Och kanske några pojkar också. Men iaf, hemma hos Milla o Jonas. Var ju längesen ju...

Så är det!


Kommentarer
Postat av: Idarmargrete

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback