Dag X

Nu sitter jag och förbereder mig mentalt för Dag X samtidigt som jag håller tummarna för att överföringen av mina gigantiska mail ska funka... Ser sådär ut, måste jag säga... =S Varför kan inte vi skriva ut??? Jag blir så trött!

På tal om överföring, väckte nyss Snyggingen för att jag ville ha Grey's.... =D Han lät trött, min stackars lille pojke. =P Men jag var snäll och lät honom somna om igen!

Hattrick är ett gift, det märks redan nu. Ja, jag har börjat spela. Nördigt, japp. Men jag är bara nybörjare och inte alls lika inkörd som vissa andra.. Tack och lov för det! ;P

Gah, fortfarande stressad! Morr.

Men ni skrev iaf lite, tackar! ...Fortsätt så!

Älin ser också stressad ut. Usch, jag bara fördröjer henne... Men om Dammis kan svara så kan vi komma härifrån snart kanske... Hoppas det funkar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar offentliga och publika sidor med kryptisk information som är designad för att ett fåtal ska förstå innebörden :P

2007-03-30 @ 11:52:48
Postat av: Peter

Dummis! ;P

Postat av: systern

vad är hattrick?! låter spännande! ses ikväll!

2007-03-30 @ 14:18:50
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback