Besök i vårkvällen

Jag sitter här och har det rätt trevligt. Snart kommer besökarna. Då ska vi handla mat och toapapper och sen blir det fotboll för hela slanten! =D Me like.

På lördag ska jag till Jkpg och träffa Eerdal. Hon har numera bytt namn i den här bloggen, hon är föredetta EE. Bara så man vet...
Well, anledningen till att jag ska till stan egentligen är väl för att Systern ska skriva IB-provet. Vi kommer kanske bli en sån där familj... Trodde jag aldrig, men min allvetande vän Caroline verkar veta sånna saker!
Sen ska vi köpa skor till Systern. Hennes Conversisar är inte vad de en gång var...


You light up my life
You give me hope, to carry on
You light up my days
And fill my nights with song

Kommentarer
Postat av: systern

en hurdan familj? nä, mina conversisar är inte vad de en gång var..! somliga går i trasiga skor, säg vad beror det på?! haha

Postat av: Elin

Hahaha, har jag bytt namn?! Kul :P ska bli så kul att träffa dig sötis!

2007-03-29 @ 19:00:04
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback