Baby, I'm the worrying kind

Fast för tillfället oroar jag mig inte så jättemycket... Menar, det mesta löser sig på ett sätt eller ett annat, det som sker det sker. Tror jag måste börja tänka mer så...

Tillbaka i Växjö efter ännu en helg i Reftele. Var hemma och övade på en musikal igår, ska sjunga på påskdagen. Kul!

Efter det bestämdes ett impulsbesök på Lager. Hittade ett par jeans, som var sköna och satt rätt snyggt! Svarta... Men jag ska inte berätta hur modellen ser ut, för det låter så fult! Hittade ett par till min Snygging också. Mm, we like.

Sen var det ju Melodifestivalen på kvällen, rätt låt vann. Även om jag gillade A little bit of love också!

Herr PS har vart givetvis varit med mig hela tiden, det känns underbart!

So we break up a little bit, make up a little bit, shape up a little bit... Ja, så kan det va!

Mm, finns risk för att PS ibland kan riskera att råka ut för ödet att ibland kallas min Snygging.. Aoch!

Kommentarer
Postat av: Elin =)

Någon här är visst kär... sötis =)

Postat av: Tonylily

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-02-02 @ 08:22:54
URL: http://tonylily.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback