Värme

Idag ska jag åka ifrån min Snygging och Västerås. Det är sista gången jag åker härifrån som jag inte bor här! Härligt...

Nu är Hammarn och Mikka här och vi slötittar tv. Trevligt. Det är varmt ute. Och jag ska sitta på ett tåg. Illa illa. Hoppas det har hunnit svalka ner sig till halv sex iaf!

Snyggingen  kommer ner senare i veckan. Sen kommer mer folk och hjälper till att bära tunga saker, och sen flyttar jag upp! Weeha!

Jag vill ha socker! Strö lite socker på mig är du vänlig...

Vi har fått ett förråd nu! Och snart ett helt vägguttag också hoppas jag... Och mina växter ser bra ut!

<3


Kommentarer
Postat av: Cookielive

I really enjoyed my visit. A great site

2008-02-07 @ 10:12:28
Postat av: Jonkarine

nice site keep it up ok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback