Uppsala

Idag har jag varit i Uppsala. Det var en spännande resa. Jag och Snyggingen åkte från Västerås och mötte Dammis på stationen i Uppsala. På väg till lägenheten vi skulle kolla på började Saaaaaaben bete sig lite konstigt, och stannade mitt i en korsning typ. Lite jobbigt! Den mådde inte så bra riktigt. Men vi fick allt igång den igen!

Lägenheten var jättefin, men dyyyyr.

Sen gick vi och fikade på Ofvandahls med min blonda vän Caroline. Det var riktigt trevligt att ses igen, blir alldeles för sällan nu för tiden. Men nu snart när vi bor närmre varann hoppas vi det blir bättring på den fronten!

På vägen hem stannade vi och köpte godis på Sveriges största godisaffär. Mums! Efter det var Saaaaaaaaaaaaben lite vrång igen. Hur mycket man än gasade ville den inte åka framåt. Så vi testade att stå still på motorvägen lite. En spännande upplevelse! Men nu ska ju Erik skaffa en ny bil... ;-)

image35
I Riga hade onda människor satt upp såna här klisterlappar överallt. Jag blev arg! Så vi gick och rev ner dem, fick ner en hel del faktiskt. Snacka om att de är bakåtsträvare. Fast bilden är allt lite humoristisk, det är någon som verkligen lagt ner sin själ i det. Man blir så trött...

Nu ska vi snart sova. Dammis ligger på den uppblåsbara madrassen på golvet, och jag har intagit sängen. Snart får jag sällskap också. Trevligt. Imorrn ska Erik köra oss till Örebro, där vi ska jobba lite. Sen är det fotboll för hela slanten, riktigt nice!

När jag kom upp igår fick jag middag av Snyggingen. Det var så fint, så gott, så bra. Tack! <3

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: felix

var du också i Riga?! när var du där? var bodde du? hur kommer det sig att vi inte sprang in i varandra?
(vi sa åt vår delegation att inte riva ner några klistermärken av säkerhetsskäl. men bra att du gjorde det och inte råkade illa ut :))

Postat av: T

hm, kanske vi borde se till att åka ner till honom på en supriseresa!?
jaa, dessa lägerminnen, men man kan ju inte annat än att bli glad när man tänker på dem!
puss

2007-06-05 @ 23:33:15
URL: http://towebengtsson.blogg.se
Postat av: Adam

Såg du inte dem med sånna T-shirtar också? Jag fick nästan lust att hångla med en kille bara för att liksom.

2007-06-06 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback