Riga

I fredags begav jag mig till Lettlands huvudstad på en liten belöningsresa. Mycket trevligt. Här följer en bildserie som förklarar vissa delar av resan!


image30
Vi började med flyg från Landvetter. Väskan tillhör mig.

image31
Sen kom vi fram till Riga, där vi åt. På väg till hotellet tog jag en bild på Riga by night.
image29
Igår besökte vi en marknad. Jag funderade på att köpa en stickad mössa med öronlappar, men det blev det inget av!

image32
Utsikten från vårt hotellrum var helt ok. Strax utanför bilden till höger låg Rigas operahus.

image33
På kvällen skulle vi egentligen besökt en sportbar som visade Sverige-Danmark, men när vi fick veta att Lettland-Spanien spelades bara tio min bort från där vi var bestämde vi oss för att gå dit. Detta är Sven, som sitter i förbundsstyrelsen. ...Själv var jag nog mer intresserad av live-rapporterna från Sverige.

image34
Döm om min förvåning när jag fick se planet vi skulle åka med. Och när jag frågade personalen visade det sig att det faktiskt är planet spelarna i landslaget brukar åka i! Coolt! Undrar om nån speciell brukar sitta på platsen där jag satt, undrar om de öht har hyfsat bestämda platser... Spännande var det iaf!

Näe, så snart kladdkakan vi ska bjuda på imorrn är klar ska jag ringa och sen sova. Ska bli skönt. Imorrn ska jag jobba, sen blir det avfärd. Åh, jag längtar!!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, det närmar sig 40... ;)
Fina kort du har lagt upp!! Hade du det bra? Puss!

Postat av: systern

ookej, hyfsat plan! varför har du alltid sån tur?!

2007-06-04 @ 10:14:50
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Alek

Cooolt!

2007-06-04 @ 10:21:00
URL: http://alexoxis.blogg.se
Postat av: Isak

Whoaa, fan vad soft! :)
Min lilla Juicey!Myspys.

2007-06-04 @ 13:01:29
URL: http://Descended.blogg.se
Postat av: T

kan tänka mig att min kära J blev lycklig över att få flyga med det planet?!
hoppas att du hade en bra minisemester..
puss

2007-06-04 @ 19:02:43
URL: http://towebengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback