Kaos

Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag. Det är rätt kul att packa, iaf endel av sakerna, men jag har inte börjat med allt småplock än... Det är det som är det värsta. Alla små papper o sånt. Men men.

Jag fick min ström tillbaka, servicekillen kom hit och drog upp en spak. Svårare än så var det inte... =P Positivt iaf att det var nu det gick sönder, så avfrostade frysen sig själv, och det var bara att skölja ur lådorna!

Gah, hur ska allt få plats i lådor och kassar??

Haha. Jag har fått ett uppgraderat Commeo-kort. Två stjärnor! Inte för att jag vet hur det kommer att löna sig nu när det är prio istället, men det får vi se!

Dagens hemskaste: Typ Sveriges största spindel. Och spindlar är ju som bekant ingenting för Jos. Iew! Satt i soffan och rös. Nu har den försvunnit in i ett hörn. Den kan gott stanna där! Eller så sprayar jag in lite typ toalettrengöring eller nåt! Dö, spindel, dö!!

Dom vill inte ändra anmälningsdatumet på lägenheten, så Snyggingen får gå dit själv imorrn. Hoppas det går bra att ta kort också, så jag får se hur det ser ut! Detta innebär dock att han inte kan komma hit imorrn. Så vi får ses på torsdag istället!

Jag tror jag ska gå en runda... Ser skönt ut ute, och jag kan behöva komma ut lite!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till flyttpackningen ;)
Men josse... spindlar är också människor, eller, hmm, nu blev det fel... förtjänar att leva gör de nog iaf ;) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback