Ingen ström

Här har jag haft en tråkig tågresa med försening och en skön promenad tillbaka till lägenheten. Så kommer jag in och skyndar in på toa. Lampan tänds inte, och jag tänker att "jaha, den har väl gått sönder." Testar en annan lampa. Den tänds inte heller. Kollar kylskåpet. Det är rumsvarmt... Fräscht! Och när jag försöker få tag på han som har hand om driften i lägenheten svarar inte han. Går inte att få tag på. Märkligt. Finns det ingen jour eller nåt? Humm... Jaja, får väl göra som Snyggingen föreslog och tända lite ljus och så. Sen ska jag sova och spara datorns batteri.
Hoppas på svar imorrn iaf, vill gärna ha ström och kunna tvätta och jobba och sådär.

Saknad.

Näe, sova var det väl... Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback