Götheborg

Vi somnade strax efter nio igår. Heeelt sjukt! Endast några små avbrott, som när Snyggingen mumlade nåt om att han började bli pigg vid halv fyra imorse. Dock somnade  vi om igen, jag var inte riktigt lika pigg..!

Dagen började med att jag låg och läste en stund innan vi steg upp och drack kaffe. När tv:n sattes på var det bilder från Bästkusten. Götheborg är på väg in i hamn, nu är det den kungliga saluten. Vi har följt hennes färd in mot stan, en riktigt mäktig syn! ...väntar bara på att en tvilling ska dyka upp! Fast det är massa folk så risken är ju inte överhängade!

Jag har planterat ut mina basilikor som jag förodlade inomhus. De har tagit sig bra på bara två dar, nu har de dubbelt så många blad som innan! Dessutom har det kommit upp två persiljeskott av de som jag sådde utomhus direkt. Så himla kul att det lyckas! =D Okej, än är det inte helt klart, men det syns iaf resultat!

Igår var det student. Väldigt trevligt! Vi mötte Lena när hon sprang ut. Sen satt vi och tittade på när de åkte runt på sina flak, många spännande citat där. Efter det åkte vi till Bohusvägen och firade med smörgåstårta och Sprite. Eller ja, vissa skålade ju i bubbel istället. Sen åkte vi tillbaka till Gulsporregatan och Snyggingen fick håret avrakat av Erik. Tihi.

Vi ska få en prenumeration på DN i en månad av Arvid Nordqvist. Trevligt! Då har man en tidning att läsa på morgonen, fast jag kommer vakna när de smäller i postfacket... Som nu även bär mitt namn!

Det är så skönt väder idag! Undrar vad dagen bär för planer med sig... Det är helt klart en bra dag iaf!

Kommentarer
Postat av: Justinelle

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback