Det är blommor som har fångat mig...

Snyggingen har spelat GT för mig. Ååh! Det är så mycket sommar, så skönt, så härligt.

 Idag steg jag upp rätt sent... Vi slappade och lyssnade på musik och sådär. Sen åkte vi ner på stan, kollade upp saker och ting och handlade lite. Sen lagades mat och åts.

Skulle ju åkt och solat idag, men det hann vi tyvärr inte med... Får väl ta det på lördag eller nåt! Istället solade jag lite i lägenheten, men inte tillräckligt länge för att få nån bränna. Sen städade jag under tiden Han tvättade. Han har diskat idag också. Så nu är här så rent och fint!

Nu är det tv och slappt som gäller. Imorrn är det student! Lilla Lena! Vad ska man ha på sig??

Haha. Dagens roligaste. Snyggingen råkade ringa fel idag. Till min mamma. Tihihihi. Ja, det var trevligt att prata med henne en sväng iaf! =D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha! Hejsan föresten!
Men min pappa brukar (här snckar vi inte undantag..) ringa min syrras pojkvän, när han ska ringa sin brutta.

Postat av: Hilome

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-01-17 @ 18:41:27
URL: http://hilome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback