Blågult

Imorse vaknade vi till en dag med strålande solsken. Erik och Lena körde mig och Dammis till Örebro, endast med stopp för frukost på Donken.
När vi kom fram började kampen, vi aktiverade barnen och deras föräldrar. De verkade ha trevligt, synd att alla de som anmält sig inte kom bara.

Sen åkte jag tillbaka till Västerås (snart kan jag skriva hem...) där jag tog bussen till lägenheten. Snyggingen, Erik och Tjejen väntade där. Tyvärr var jag lite off och hade halvt värmeslag. Bränt mig har jag också gjort. Låg och halvsov en bra stund innan jag kylde av mig med en kall dusch. Efter det mådde jag bättre.

Fotboll sen. 5-0 är allt ett trevligt resultat. Och så roliga mål också! =) Vore kul att se nån match live... Får kanske åka till Österrike/Schweiz nästa sommar... Haha!

Nu har vi varit och gått hem med Erik  och Tjejen och hämtat Saaaaaaben. Den ska vi ha imorrn när vi går ut med Tjejen, fixar inför studenten och åker och relaxar och förhoppningsvis jämnar ut brännan lite...

Nationaldagsfirande? Inte så jättestort va... I Småland kan man iaf åka till Anderstorp och köpa lite karameller!

Skönt med sommar!

...Hela året har jag väntat på - Juni, juli, augusti...

image36
Det är inte så jäkla längesen va!?

image37
Vi...

Näe, nu ska jag strax krypa ner i sängen tror jag. Vila ut inför imorrn.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, va puttinuttig du blivit josse ;)

Postat av: Elin

Haha, det skulle ja aaaaldrig erkänna isåfall ;) Puss

2007-06-07 @ 18:39:00
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: J

ursäkta, men kan du sluta göra mig arg när jag läser din blogg?! först macka på subway å nu frukost på donken?! grR! ;) bara för att jag ska sova hos er i västerås åå äta frukost på donken! (men då SKA vi gå upp innan halv 10!!!!!!!!!!)
förresten, IB snart! :)

2007-06-07 @ 21:24:40
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Justoffice

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-02-13 @ 15:16:50
URL: http://justoffice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback