Livet: part two

image40
Min största last...

image41
Just det, kladdkaka! Funkar även i formen av.....

image42
Chokladkakor i olika former!

På inrådan av Snyggingen har jag börjat ta kort på stationer jag stiger på, av eller byter tåg på. Mobilen var död på hemresan, så jag missade Gävle och Enköping. Men jag fick med mig
image43
Uppsala...

image44
Och Söderhamn.

image45
På väg norrut åkte vi som sagt över Höga kusten-bron. Riktigt mäktigt!

image46
Och så här kan det se ut en natt i Karungi, med utiskt över Torne älv.

image47
Innan jag begav mig norrut var det midsommar med grillning.

image48
Och kubbspelande.

image49
Och pajbak och -ätning. (Jag är verkligen en gottegris...)

image50
Och så tog nån kort på oss i smyg i Eriks mammas kök! Mys... =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Japp, en gottegris ;) fast det är ja också :)

Postat av: T

det där med att ta kort på varje tågstatio man är på var en ganska bra idé.. det kanske man skulle göra nästa år, för många tågstationer lär det bli! tycker om dig vännen! puss

2007-07-03 @ 18:56:09
URL: http://towebengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback