Jiingi och hemlängtan

Nu är jag nyss kommen från Kristianstad till Reftele. Har precis kollat mailen och sådär, duschat och packat upp det mesta av mina saker.

Så hur har då veckan varit? Jo, helt okej. Det värsta var saknaden... Det bästa var kvällarna igår och i förrgår, med Snook, Timo Räisinen, Sebastian, Melody Club och Petter. Kungen var ju också där såklart! Lite annorlunda mot The Compass, om man säger så. Det var alldeles för djupt för mig! ;-)


Träffa vännerna var också väldigt nice, även om det inte blir så lätt när man är utspridd över ett så stort område.

...Vad gör man åt tvångstankar..?

När jag får en skiva med alla bilder kommer de komma upp på bilddagboken!

Nu orkar jag inte skriva mer ikväll tror jag. Ska ta kontakt med Reftelefolk, se om jag hinner träffa nån när jag nu är in da hood.


Oj vad jag saknar.... Damdidamdidam, damdidei...


Kommentarer
Postat av: Towe

lycka till på campingarna min vän!

Postat av: T

haha, ungefär i samma takt som jag :D fast det tog tre dagar för mig...

2007-07-29 @ 22:47:17
URL: http://towebengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback