Grattis på födelsedagen!

Min Snygging fyller år idag, 21 blir han! Därför har vi ätit tårta och bullar och kex och så, dessutom avslutades kvällen med en trevlig middag till skenet av levande ljus... Mys!

Annars har jag endel att göra på jobbet, vi är ute på två campingar de här veckorna. Gick ganska bra i Falkenberg, men vi hoppas att det går ännu bättre i Varberg!

Jag är lite dålig på att blogga nu för tiden, men det är för att jag är iväg en hel del, som sagt. Annars är jag lite bättre på att uppdatera bilddagboken! =)
http://jusey.bilddagboken.se

Idag har vi vart på stan. Biblioteket, paketinhandling, och klippning av hår! Det blev rätt bra faktiskt! Har även handlat och hämtat min gratistårta. Och så har vi ju haft kalas. Det var trevligt, med folk som var här och hälsade på. Han fick två Winnerbäck-biljetter, så man kan ju hoppas att jag får den ena... ;-)

Näe, jag börjar bli trött... Sov inte så bra inatt, vaknade och hostade en del. Jobbigt med sånt... Men, det går nog över snart får vi hoppas!

Kommentarer
Postat av: systern

du slapp ju iaf ljudet av tältet! :P

Postat av: Gustavhege

I am really impressed!!

2010-02-15 @ 08:33:03
URL: http://gustavhege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback