?

Ibland kommer såna där dagar. Som börjar fel, fortsätter fel och antagligen slutar fel också.

Kattvakter. P-böter. Inbrott i jobbsläpet. Abstinens. Skära sig på pizzakartong. Ingen kladdkaka. And so on.

Men jag har iaf nån vid min sida. Nån som just slutat röka, och ibland får såna där anfall som jag får när jag inte ätit på länge... En del vet hur jag blir då... ;-). Men det spelar ingen roll. Han är Han ändå. Min Snygging. Alltid. <3

Igår var jag på Power Meet. Men det regnade och var typ inga bilar ute. Illa. Får väl helt enkelt hoppas på fler nästa år eller så... ;-)

Nu är jag mest trött. Imorrn blir det nog stan. Posta brev och gå till biblioteket och kanske MiROi och sådär. Eller så kanske vi får hämta-jackan-gäst. Vi får se helt enkelt...

Birthday coming up... Tihi.

Balkonger är bra att ha!

Näe. Nu ska han kolla Ogame. Sen blir det nog sova. Natti natti!



http://jusey.bilddagboken.se förresten...


Kommentarer
Postat av: T

haha, vist kan du få låna... bara du väntar tills jag läst ut den först!
snart är det jiingi, wiieho!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback