Klockan sent på jobbet

Nu börjar dagen äntligen lida mot sitt slut...

Började tidigt, nej, alldeles för tidigt, klockan sju efter fem timmars sömn. Vaknar till tonerna av All good things (come to an end) och sörjer att sömnen tar slut.
   Två telefonmöten i rask takt, redde ut lite saker och ting. Sen en rask promenad/bussfärd till jobbet. Tog tag i lite grejer, svarade på mail och sådär. Stress stress. Lunchen kom som ett trevligt avbrott, innan det blev mer jobb.
   Saker och ting börjar iaf bli lite mer strukturerade. Hoppas det håller i sig!
  
När jag hade lite rast passade jag alltså på att bli mer main stream än tidigare. Trodde knappt det var möjligt, men så var det. Bloggskribent alltså. Och vad ska då bloggen handla om? Mig, så klart. Och mitt liv. Jag är så ego!

Ikväll blir det slappt, ladda inför mötet med Über-F imorrn. Han kommer till ett långt (2 hela timmar!) besök för att jag och Älin ska ha individuella samtal. Funderar på var vi ska hålla hus...

Ingen hockey ikväll tyvärr. Men den här säsongen går ändå skit. Ja, jag håller på Frölunda om någon skulle missat den lilla detaljen.

Hur blir det nästa helg? Jos funderar. Inte bara hon, uppenbarligen. Men ändock. Det behöver nog lösa sig.. Och det kommer det göra! Jason Mraz. Lyssna!

Roligt med minnen!

Honestly, what will become of me?

Nu ska jag säga hej då till Freddie-kalendern på väggen och bege mig hemåt. Med förhoppningar om en trevlig morgondag!

Kommentarer
Postat av: Descended

Pinky!
Mys å s att du bloggar:) Skall reklamera för dig! ^^

Postat av: JoJo

tur att du slänger dej med ord som "ändock"! inte alls ålderdomligt. inte alls.

2007-01-31 @ 13:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback