It's raining....water!

Ja, inga män som faller från himlen här inte. Däremot har jag träffat Über-F på förmiddagen för ett samtal om ditt och datt. Jobbet mestadels, och sånt däringa. Trevligt att se honom igen. Fick i uppgift att anteckna ner mina arbetsrapporter så att vi har nåt att diskutera...

* Note to self: Kolla läskiga cancerbilder
* Note to self 2: Kolla upp priser

Kahnberg borta 2-3 veckor. Håller tummarna för att det ska gå snabbare. Men huvudsaken är ju att han är tillbaka till slutspelet... Acke in i laget igen istället. Det är bra!

Jag är lugn!

Natten hade avbrott i sovandet, men det blev ju iaf bättre med humöret... Men funderingarna finns ju kvar... Hoppas det löser sig nästa gång!

Hoppas Systern kryar på sig... Har fått för mig att halsfluss inte är så trevligt. Men har aldrig haft det. *Ta i trä*

Dags att jobba vidare!

Kommentarer
Postat av: JoJo

haha, blir nog snart frisk ska du se! :P
du kan inte skriva på svenska eller: note to self! haha
frölunda vinner ju, så d e ju lugnt!

2007-01-31 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback