Dagens

Dagens inlägg till min ekonomiska vän  Caroline. Jag ska nämna henne idag. Också. På egen begäran, såklart. Jag kommer nog att gästa henne och Uppsala i april eller så. Allt för paket!
   Då ska jag leka universitetstjej igen. Det var riktigt roligt. Hoppas bara jag kan komma in på Upplands eller så då, så vi får partaja lite ihop. Att det aldrig blivit av är en av mitt livs största sorger, faktiskt!
   Fika är ett bra namn på ett café, det vet vi. Men nu har någon snott det, och vår idé. Morr. Men, hämnden är ljuv... Funderar på det där ett tag till!

Kommentarer
Postat av: JoJo

åå kladdkaka e oxå upptaget! :P för det var väl det du/ni tänkte servera där eller?! :P haha

2007-01-31 @ 16:38:20
Postat av: felix

hepp!
är det bra med dig? jag har också en rosa blogg.
går det bra för frölunda? ni är på sluspelsplats nu va? :)

puss!

Postat av: Märta

Hallå,

Ja tror snart jag ska bli riktig kompis me dig....!;)(asså, jag är kompis med dig - men det är ett talesätt) Såg precis att du itne gillar cola o inte must, vi är inte många i världen - men vi ska slå oss fram.. =)

2007-01-31 @ 18:06:01
URL: http://oplanerad.blogg.se
Postat av: ekonomen

ser med spänning fram emot morgondagens epitet. nu har jag något att se fram emot varje dag. hihi

2007-01-31 @ 18:10:26
Postat av: Märta

Snyggt att du inte länkar till din egen blogg i min...

Iaf - dunjacka! Stort problem!! Jag föreslår att Mikael sponsrar - profilprodukter;) trots allt fick ju köpa för 700..!

2007-01-31 @ 19:00:42
URL: http://oplanerad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback