Ännu en sen kväll...

Jag skulle gått hem för över en timme sen. Men de där jäkla rapporterna höll mig kvar. Och jag blev inte ens helt färdig...

Kollade iaf kvällens OC-avsnitt här på datorn istället, känns bra. Min kemiske vän Caroline visade mig vart man kan hitta dem, tack så mycket!

Dom spelade Kent på radion. Och sen OC-tittande. Gah. Nåt bakom ryggen känns inte rätt... Känns tomt.

Kommer bli deppkväll hemma, dränka mig i musik och krypa ner under täcket. Lyssna på Håkan. Och Lasse. Rätt skönt ändå.

Det står iaf 2-3. Frågan är om det blir nån hemfärd där isf..? Haha.

Ont i axeln. Gå över då! Massage snart igen kanske!?

Fuck it. Nu går jag hem!

Kommentarer
Postat av: JoJo

kan ha vart ett av de bästa OCavsnitten! tycker om när Ryan å Volchok pratar!
Håkan e bra! :)
lät som en sådär kväll igår! :( Ja e iaf i skolan idag! :) weeho!

2007-02-01 @ 09:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback