Trådlöst tangentbord

Det är ganska praktiskt. Då kan man sitta lite som man vill... Med fötterma på bordet, till exempel. Nice!

Inatt är det Oscarsgalan. Spännande. Inte så mycket för filmerna, men för att se alla fina klänningar. Det är trevligt!

Nu är det One Tree Hill på tv. Rätt bra faktiskt, även om det inte är nåt jag direkt har följt... Det mesta jag vet om det är att det är en av Systerns favoritprogram.

Igår vann Frölunda igen. Mot HV. Hahaha. Trevligt! 2-8. Oirå! Det är så det ska vara.

Förlåt, min folk-som-står-i-vägen-irriterade vän Caroline, att jag inte nämde dig igår! Jag var så himla trött...=S

Dom är 17... Kom igen, 17 anmälda! Kan det inte komma tre till?? Pliiiiis!

Kommentarer
Postat av: systern

erkänn att det var ASBRA ikväll! fast inte slutet då.. :(

Postat av: Sverreada

Very informative...God Bless

2009-03-17 @ 13:27:48
URL: http://www.enequist.dk/sverreada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback