Tollare

Långa föreläsningar hela dagen. Rätt värda iofs.

Kul att träffa alla iofs! Många snälla människor finns det. Rikard är också snäll!

Dan är lika dryg som alltid! ....Men så himla bra!

Jag och Dammis borde flytta ihop igen. Sakna. Men snart..... hemligheter hemligheter! Hahaha, oj va roligt det ska bli... Måste bara fundera lite först! Kan bli jobbigt annars, det är ju liksom ganska.... ja. Coolt!

Åre? Mmm, låter väldans lockande! Ooh! Jobbigt att allt händer samma helger. Men får se, kanske finns en lucka helgen efter det för att reda upp mitt liv... Nja, får se. Ska prata lite felleton snart tror jag!

Hoppas det är kul på festen. How I wish I could have been there.

Schlager ikväll! Ooooh! Andreas Lundstedt är med ikväll... Snygg!

Min kladdkakeälskande vän Caroline har det förhoppningsvis bra i helgen! Jag försöker hålla mitt löfte fortfarande! Haha.

Kommentarer
Postat av: JoJo

okej.. du kan inte skriva så man fattar? :P haha

2007-02-03 @ 22:33:46
Postat av: Descended

Vilket flummigt inlägg:P
Imponerande att fylla en sida på info om andra, i din egen blogg^^
hur mår du darl?

Postat av: Carro

Nu gjorde du mig jättesugen på kladdkaka ju

2007-02-04 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback