Stress stress

Mycket att göra, många frågor jag inte vet om jag besvarar. Hoppas! Gaah!

Var ute och lekte med våra barn på Ulriksberg. Dom är så söta! Blev anfallen med kramar så fort de såg oss. Oh, de ger verkligen energi, även om man kan känna att det är jättejobbigt innan man kommer dit. Håller med T, väl där glömmer man det negativa.

Kommer det bli likadant igen nu!? Usch, skulle inte förvåna mig... Jaja! I'm a survivor.

ElinPelin - Saknar dej! ..Ni är så många så det knappt går hålla reda på! Än så länge har jag iofs bara nämnt två. Förlåt! Hoppas detta namnet funkar också!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, du är ju för söt, saknar dig också!! ska fundera på det där med namnet... kanske förlåter dig ;)

2007-02-01 @ 16:57:50
Postat av: Anna

Snart hamnar du i Bloggtoppen, hörru! Så mycket som du skriver... :)

Postat av: Towe

hm. är det mig du skriver om... annars håller jag med! ;)

2007-02-01 @ 22:22:44
URL: http://towebengtsson.blogg.se
Postat av: JoJo

när du skrev detta var jag i Sveriges bästa stad! :)

2007-02-02 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback