Snö

Japp, det har kommit massa ny snö här idag! Och ja, nysnö skulle det ju kunna vart, men nu menar jag ny snö och ingen särskrivning. Yeah!

Funderar på att gå hemåt i mörkret. Blev visst en lång dag på jobbet iaf, och jag känner att iprénen börjar förlora sin kraft. Hem och ta mer!

Börjar bli lite hungrig också, det är dumt!

Fylla på telefonen också, jag förstår inte vart mina pengar tar vägen... Humm! Tihi..

Gillar fortfarande att hon vann! =D

Min inte lika rosa vän Caroline har jag inte pratat med idag heller. Det får vi ta igen, t ex när jag kommer och hälsar på!

Näe, hem och kolla "sälen", eftersom min tv inte ville funka mer sen när hon vunnit heller... Weird!

I'll be back... Imorrn typ!

Kommentarer
Postat av: Descended

Lille darlingen!
Mys att se att du lever. God bless iprén!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback