Skandal!

Där satt man laddad för en trevlig kväll med Melodifestivalen, kvällens startfält såg onekligen starkt ut. Måns, Sebastian, Nanne, och givetvis Magnus Carlsson, den främste av dem alla.
Allt såg ju lugnt ut till en början, framträdanden var bra, och det var just de fyra nämnda som skulle ta sig vidare. MC och N direkt till final, de andra till andra chansen. Och så kommer han inte vidare. Jag blir så förbannad!

Nu duellerar jag igen! Beroendeframkallande!

Dagens kommentar till min kaffeböna till vän Caroline. Hej!

Kommentarer
Postat av: Towe

jag tyckte nog inte att MC var så bra... hm. framförallt hade han INTE anlitat någon bra stylist, han kanske körde solo? irriterad blir jag! han som annars brukar vara glitter och glamor! men, nästa lördag är det after dark, de kan man alltid lita på!

Postat av: Alek

Haha, vilken himlans TUR att han inte gick vidare. Måns, Måns, Måns! :D :D

2007-02-20 @ 08:06:03
Postat av: Mikaaida

Big tnks for interesting and useful site!

2009-05-14 @ 13:37:51
URL: http://mikaaida.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback