Över en vecka

Det är alltså mer än en vecka sen jag var på kontoret senast, men nu sitter jag här igen. Men nu är det bara mitt och Älins kontor. Och imorrn ska vi möblera om och fixa. Det ska bli trevligt!

Nu lyssnar jag hockey, det är rätt trevligt. Jobbigt bara att jag inte kan gå hem utan att missa nåt, om jag inte väntar tills sent. Men vi får se hur det blir.. behöver handla också!
Nu blev det 1-1. Kom igen nu Frölunda!

Hemma igen alltså... Sådär, måste jag säga...

I pausen ska jag ringa folk i Haparanda och tala om att det inte blir nåt läger... Det är illa! Tur att jag har Kim som hjälper mig!

Det är ju tur att folk, t ex min bloggläsande vän Caroline tycker om listor... Det lär nog dyka upp fler!

Kommentarer
Postat av: Karsteneline

Uno straise Qatro single sais, thanx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback