Mindre än 12

Mmm, så är det. =)

Det är massa snö fortfarande. Okej, folk kanske börjar fundera över något som verkar som en obsession with snö. Men så är det inte! Jag bara...tycker om!

Men det gör inte fritidsscoutingen lättare direkt, får se hur vi gör. Kanske blir inomhus en stund... Jaja, det löser sig!

Diska!? Humpf. Baka på sin höjd!

Hoppas det snön ligger kvar ett tag och bara försvinner sen, som förra året. Då blir dessutom min slaskhatande vän Caroline glad! ... Shit va jag är bra på detta! =D

Skriva ut massa!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jadu, det är svinkallt som vanligt, men ändå soligt och fint :) Tur att man inte är i Växjö bland all snö :S

Postat av: JoJo

måste ligga i släkten! eller i familjen iaf! :P ÄLSKAR SNÖ! :)

2007-02-08 @ 11:15:51
Postat av: Descended

Snö är en sjukdom som bör utrotas snarast.

hälsa nyckelpigan.

2007-02-08 @ 17:28:32
URL: http://Descended.blogg.se
Postat av: Carro

Jag vill faktiskt ha vår nu. Sol och varmt skulle inte sitta fel.

2007-02-08 @ 17:34:24
Postat av: Fagber

Brilliant site. Cheers.

2010-01-08 @ 10:24:30
URL: http://fagber.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback