Lista

Alltså, jag gillar listor.. Så här kommer senaste sammanfattningen från mitt liv!

Vad har du gjort idag: Inte mycket
Var det kul: Har haft roligare
Gillar du svarta kläder: Jarå, det funkar 
Ord du missbrukar: Yeees
Brukar du svära mycket då: Faktiskt inte
Är du kär: Jorå s'atte
Vad har du på dig just nu: Min R-GoIF-tröja
Vad ska du göra ikväll: Vet inte riktigt... Titta tv och inte sova, tror jag
När var du senast riktigt full: Aldrig vart
Är du seriös: Folk tror nog det...
Vem gillar du mest i din klass: Går inte i nån klass
Hur många bilar har du/din familj: En +Jockes =enochenhalv
Vilken färg har du på håret: Halva blont, halva typ...rött
Vad har du för färg på ögonen: Blå
Vad vill du ha för färg på ögonen: Bruna tror jag 
Vem är snyggast i världen: Kanske... Freddie?
Ska du duscha idag: Troligtvis
Vad är det för veckodag: Det är måndag, va?
Favoritfärg: Rosa
Är du uppväxt i stan eller på landet: I ett samhälle!
Använder du hårspray: Inte så mycket
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingen för tillfället
Favoritserie: OC tror jag...
Vad tycker du om idrott: Roligare att titta på än att utöva
När jag var liten var jag: Vithårig
Det här yrket vill jag ha: Journalist? Polis?
Detta hade jag velat uppfinna: Datorn... Fatta pengarna!
Det här gör mig helt sjukt förbannad: Dumhet
Favoritöl: Dricker inte öl.
Vad gör du när du blir ledsen: Gråter
Kent eller the clash: Ni som känner mig vet hur det tar emot att svara Kent...
Vad har du i glaset: Fanta

Det här var nog inte den sista!

Kommentarer
Postat av: Towe

inte grey's anathomy då? för det är bra ;)

Postat av: systern

yeees är inte enda ordet du missbrukar! :P

2007-02-26 @ 21:04:32
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: systern

yeees är inte enda ordet du missbrukar.. :P

2007-02-26 @ 21:05:00
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback