Let it snow

Tillbaka på kontoret efter helgen. Snön kräker ner utanför fönstret, som vem det nu var (...ja, nån från gymnasiet...Johannes!?) skulle uttryckt det! Funderade precis innan det började på att det inte kan komma snödroppar och krokus i början av februari. Och jag hade ju rätt, hoppas det blir lite mer vinter i år!

Min förhoppningsvis förlåtande vän Caroline, hoppas du menade alla dagar jag skriver blogg, eftersom jag inte riktigt hade tillgång till internet igår!

Idag känns det sådär, har ont i huvudet, nacken, axlarna. Och så känns det som att någon sandpapprat min lilla hals inatt när jag sov! Som vanligt, dålig timing. Men men, bättre nu än nästa vecka! Får nog ta det lite lugnare imorrn, jobba hemifrån kanske... Men vi får se, kan ju hoppas att det går över!
Bad hair day uppepå det!

Ett litet ljus av hopp gnistrade till, lyste upp min värld och...försvann det sen eller?

Ooh, har fortfarande inte bestämt om helgen... Men shit, är så sugen på både och. Även om det finns komplikationer på båda fronterna!

Näe, inget mer pausande!

Kommentarer
Postat av: JoJo

var glad för att det inte e halsfluss! då hade du haft asont när du sväljer!

2007-02-05 @ 17:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback