Kallt om benen

Sitter här och jobbar lite till och från, slösurfar lite, pratar lite i telefon. Lyssnar på andetagen.

Det blir varken Haparanda eller Krokom. Jäkla barn, vad gör vi för fel? Men minst 14 000 i resekostnader är rätt saftigt! Illa illa...

Mamma ringde innan! Dom har fått in min lilla fon på Götes. Fonen! Vill ha! Nu är den snart min, den glänsande lilla rosa Z610i:n som jag ämnar införskaffa. Då hoppas vi på bättre mottagning!

Imorrn ska jag till Örebro. Ska bli kul att träffa alla, lägga upp lite planer för framtiden. Men sen, inte så kul att åka hem, långt bort... Jaja, snart igen hoppas vi!

Kanske ska stanna hos Sandiis och partaja lite imorrn då!? Haha, det vore skoj! Men jag har ju inga uteskor med mig, har inte direkt släpat på stövlarna. Men det löser sig nog isf!

Näe, göra nåt!


Kommentarer
Postat av: systern

så det blir inget happaranda?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback