Huvudvärk

Och halsont. Och ont i nacken. Och så borde jag vara i Alingsås. Damn it.

Tur att man har en MysKo som har tagit lite hand om mig...

Dåligt samvete is the shit.... Eller inte!

Nu ska jag äta kladdkaka, vad säger du om det, min ständigt sockerkrävande vän Caroline!?

Seriöst, dagens mest upprörande är ju ändå reklamen för Jägermeister. Den förtjänar inte ens att fetstilas, trots att det är ett namn. Stiff nipples!? Först spritreklam och sen förlöjligande av kvinnorna. Och så den löjliga bartendern som ska visa att killar bara är intresserade av en sak... Näe, arg och irriterad är vad jag blir!

Kommentarer
Postat av: Descended

Lilledarligen *kramar om*
Get healthy!

Postat av: Märta

Ello!
Piggnat till?

2007-02-12 @ 19:33:55
URL: http://oplanerad.blogg.se
Postat av: Carro

Jag ska in på rehab mot mitt sockerberoende. Har en känsla av att det kommer att misslyckas. Du får komma hit och baka kladdkaka åt mig =D Kram

2007-02-13 @ 13:54:02
Postat av: Dan

Josse, du anar inte vad jag blivit utsatt för! Det är faktiskt väldigt, väldigt synd om mig.. =)

Gå in på www.8a.se och läs typ den tredje eller fjärde nyheten på startsidan, och sen kan du lida lite med mig. Eller, om jag känner dig rätt så kommer du skratta rått!

//Dan

2007-02-13 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback