Helg!

Nu åker jag snart. Vet inte, bloggen kommer nog ligga rätt mycket nere bara för det! Men i värsta fall är jag tillbaka på måndag..!

Synd att inte träffat den blivande Oscars-vinnaren Matte när har vart hemma nu. Saknar dej! Kommer över och hälsar på OverThere till sommarn, så ska vi gå på kändisspaning och åka till Disneyland! Glöm inte ditt löfte nu, min vilja är din lag.. ;-) Men jag är lite avundsjuk iaf!

Ha, träffa vänner ikväll. Skönt!

Du kan ju höra av dig om du vill... Snälla?

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Descended

babydoll!
bra funderingar där. Undrar om namnets innebörd stämmer på alla? Jag är ju stolt till absurdum :P
Vad betyder Juicey då? :)

Postat av: JoJo

men jag skulle ju följa med! du sa att jag skulle få sova på balkongen! :P

jag var på markus igår! :)

2007-02-03 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback