Gräva av kablar

Hela förmiddagen har vårt nätverk varit helt fuckat, och sen visar det sig att någon grävt av en kabel! Hur lyckas man!? Nån borde ha stryk!

Nu lyssnar jag på Radiosporten. Min skidskytteintresserade vän Caroline är hemma och tittar på det istället, men jag är fast här. Jobbigt! Men ACO är ju inte så jättebra ändå knappt. Missar tavlan och sånt! ...Dumt!

Snöööö!

SMS tycker vi om! =) Och samtal... Jag lyckas aldrig med det där att somna jättetidigt.. Haha.

Åååh, Grey's Anatomy igår, så himla bra, så himla sorgligt! Jag håller fortfarande på McDreamy. Men att dom går och dör och sånt.. Lite mindre bra! Jaja. Längtar till nästa säsong!

Kommentarer
Postat av: Towe

du får ha lite pli på han så att han inte håller dig vaken ;)

som tur är så är det inte så lång tid kvar innnan nästa säsong börjar..

Postat av: JoJo

grey's, världens just nu bästa serie?! mhm, mycket möjligt! :)

2007-02-08 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback