Besame mucho

Strö lite socker på mig är du vänlig. Och så bara... Ja-a! =D

När Anja gör en chansning och åker ur, då är det bra att Sverige har en tendens att ta fram framgångsrika PH:s. Maria denna gången!

Jag tror att jag har Mammas linne på mig! Humm! Jobbigt när sånt händer!

Jag ska hem till helgen var det tänkt. Hälsa på i Reftele lite. Sugen på Farmors bullar... och kakor. Gottegris, jag!? Icke!

Robbie ur högtalarna nu... Vilka minnen! ...I'm not perfect, but you don't mind that, do you!?
...You think that I'm strong, you're wrong, you're wrong...
Det var verkligen grymt där! 

Det ordnar sig med lite socker på... Hur många sånger med socker kan det finnas? Sugar, mm, honey honey. Sugar in the morning, sugar in the evening, sugar at supper time. En sockerbagare, här bor i staden.

Scrubs nu. Sen... sova kanske!?


Kommentarer
Postat av: Towe

hm. miss shoes? så många skor har jag faktiskt inte. har jag det?

Postat av: Descended

Darlingen, du av alla människor behöver inte socker, du är både sötare och farligare en alla sockerplantor i världen!

2007-02-14 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback