20!

Hon kom bara trea... Men ändå, hävdar fortfarande att Anja är grym!

Nu är vi uppe i tjugo barn till lägret! Som Märtis sa, det är värt ett blogginlägg!

Nu har jag åkt bil en sväng... Brodern sa att han skulle bli hämtad på stationen. Men sen visade det sig att han skulle till Pettsson. Happ, då hade han ju lika gärna kunnat gå! Humpf!

Nu kollar jag upplösningen av Let's dance. Spännande. Men den bäste är ju redan ute. Blä! Och nu åkte Harald ut, och Lasse är kvar... Blä igen!

Blir det mail ikväll månne!? ;P

Rastlöshet är inte bra... Fattar inte varför... Lugn, Jos, lugn!

Imorrn blir det en resa till Smålänningens. Skoj, köpa saker till Millas lägenhet. Coolt!

Pratade med Malin innan! Det var tokroligt ju! Så himla längesen jag hörde hennes röst, frågan är ju varför man inte pratas vid oftare... Får vi göra nåt åt! Japp, ska höras redan imorrn faktiskt.. Nu skulle hon ju ut, oväntat...not!

Det är jag som är Hönan!

Det var det där med kontroll, Jos.... Dumt. Men självinsikt är ju bra iaf!

Kommentarer
Postat av: Bastianmai

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback