Mörker

Klockan är inte ens fyra och det är jättemörkt ute... Snart kommer i alla fall lucia och lyser upp lite! Trevligt!
Dessutom kanske adventsljusen jag köpt idag hjälper till att lysa... Varför ska man köpa ljus till den första advent för?

Jag sitter på mitt nya fina kontor och skriver detta, det är trevligt! Tyvärr är ju inte Sofia här, hon är i Bryssel. Det skulle jag också vilja va!

Inte har jag någon julklappspanik heller. Och jag har beställt massage. Och har fått kontantutläggspengar. Och ska få traktamente. Och haft en riktigt produktiv dag på jobbet...Det känns bra!

Imorrn ska jag dock jobba kväll i Vagnhärad.. Vet inte ens vart det ligger! Måste förbereda passet jag ska hålla i... Jaja, det får jag tid till imorrn på dagen! Det här ska nog gå bra det också!

Nu är bara den stora funderingen vad man ska äta till middag... Får kanske gå till affären och få lite inspiration!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Elin

vagnhärad? låter som skogen =)
AB+ hade jag i blodgrupp, var tydligen inte så vanligt, men inte jätteovanligt heller :) tror jag inte... puss!

Postat av: Linn

Åhh, har du fått nytt kontor! Vad kul - då måste jag få komma och hälsa på en dag :) Kanske i januari eller så, hehe.. Vi ses på måndag!

2007-12-06 @ 20:01:27
URL: http://linnkarlen.blogg.se
Postat av: Patrikmaiken

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-09-12 @ 09:13:22
URL: http://patrikmaiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback