Ett hus vid kusten...

Vårt pepparkakshus står nära havet. Det har blåst massa på det och därför är det lite snett och sådär... Men, det är det första huset vi gjort, så det får se lite vingligt ut! ...Det har personlighet...

Har även bakat lussekatteridag. Mums va goda de var! Alldeles gula och fina.

Och så har vi ätit lax. Gjord i ugn, med purjo, tomat, citron och grädde, och så potatis till. Mums!

Nu har vi tittat På spåret och Idol. Marie vann, höll på henne... Weeha.

Imorrn är det julfest i Hallsta. Och på söndag ska jag till Skansen. Ska stå med Vit jul-kampanjen, försöka få folk att skriva på kontraktet... Hoppas det går bra!

Och så har jag fått löneförhöjning... Mumma!

Nu ska jag nog sätta mig och titta på andra delen av Morden i Midsomer. I like.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Towe

kompis! imorgon ses vi igen :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback