Västra Aros

Torsdagkvällen spenderades i Borås hos Dammis. Vi åt ingen tårta men jag fick en "överaskning". Tack för den! =)

Igår jobbade vi från Skövde. Höll till i ett jättefint kontor som var en lägenhet som jag definitivt skulle kunna tänka mig att bo i! Jätteljus och fin och med garderober och skafferi man kan kunde gå in i och sånt. Trägolv. Åh!

På kvällen blev det färd till Västerås. Lyckades ta bussen till Gideonsberg där Han  mötte mig. Lite senare tittade folket förbi för lite fest, Elli, Erik, Hammarn, Mikka, Mika, Lena var här. Nice!

Idag har dagen spenderats endel i sängen, sovandes, framför innebandy, tv och allmänt slappande. Men jag gick iaf ut från lägenheten strax efter 21 för att handla till kladdkaka. Som nu inmundigats. Mums!

Kollar på Rena rama Rolf nu också. Det är roligt!

Jag börjar bli pigg nu... =)

en annan adam, jag anade att det var så, men man kan inte vara riktigt säker. Hej på dig också, vi kanske får chansen till en eller annan match igen!

Lajjsan, ännu en ny bekantskap. Blonds have more fun, va!? ;-)


Kommentarer
Postat av: Elin

ja har också skrivit ditt citat på min blogg ;)

Postat av: JoJo

vad för överraskning?

2007-04-22 @ 18:26:40
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Vemundlilly

Informative website! Thanks!

2008-11-25 @ 10:30:11
URL: http://vemundlilly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback