Sommar?

Känns nästan så iaf! Så himla härligt väder ute. Var tvungen att ha kjol idag, men eftersom jag inte solat än fick det bli leggings och inte bara ben! ;-)

Ikväll blir det grillning med Växjö-folk. Och kanske en från Hallsta. Det ni!

Min familj kommer hit i helgen. Och farmor, Anders och mormor. Fira födelsedag. Jippie! Haha. Men nu måste jag göra en tårta... Gott!

Jag är inte det minsta hungrig. Men lunch ska man väl äta nån gång...

Jag fattar inte. Men jag väntar på nån slags förklaring. Tack.


Kommentarer
Postat av: Stefan Atterdal

Är det du, min donna som fyller år? :)

Postat av: Isak

det var från mig, inte apskaftet Stefan :)

2007-04-13 @ 15:58:24
Postat av: systern

jag går runt i mina rooooooosa shorts och ett linne! :) gör en gof tårta nu! typ en sån me banan! :P haha.

2007-04-13 @ 16:24:01
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback