Saturday

Ingenting planerat idag, rätt skönt. Då kan jag sitta ute i solen, gå och handla lite, bara ha det allmänt slappt. Städa lite kanske, annars blir dom förfärade när dom kommer imorrn!

Snart ska jag nog titta film eller så. Lite Gilmore Girls kanske, det var ju ett tag sen..! Ja, men krypa tillbaka ner i sängen med boxen och datorn, så får det bli.

Jämte mig ligger telefonkatalogen, lokaldelen som jag fick i veckan... Känner inte att jag har så jättestor nytta av den, nej..!

Vad gör man om en tjejkompis säger att hon kommer bli kille om några år!? Haha, jadu, det var en mycket bra fråga... Men det är rätt coolt!


Kommentarer
Postat av: Descended

Grattis på tisdag!
Eller ja, hoppas du mår ofantligt bra, för det förtjänar du!

Postat av: Augustrita

Thanks for the info!

2008-09-05 @ 11:17:22
URL: http://augustrita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback