Satin

Jättefina lakan som känns jättesköna fick jag av mamma och pappa. Ska nog lägga i dom sen så jag får testa dem inatt.
Av mormor fick jag en duk och av farmoroch Anders fick jag pengar...och mina favoritkakor! Och tårtan va mums.

Vi fikade först, sen tog vi en tripp till kontoret och domkyrkan och så avslutade vi med mjukglass på stan. Trevligt!

Nu är det poliser på tv! Poliiiis. Ska man bli det när man blir stor eller? Humm. Jag måste börja träna då, kan ju vara en god idé!

Ett avsnitt Gilmore Girls till kanske!? Har bara typ sex avsnitt kvar, sorgligt. Sen är det säsong tre som står för dörren... Har Dammis köpt en sån box än kan man ju undra? Hur ska jag annars göra!?

Jag vann min match idag, men måste göra nåt åt mitt mittfält!

Kommentarer
Postat av: T

har du haft kalas? och jag var inte bjuden.. det var det värsta! ;)

hur är det?
puss

Postat av: T

åh, ett eget kalas.. det verkar mysigt!
puss

2007-04-16 @ 10:40:52
URL: http://towe.bengtsson.blogg.se
Postat av: systern

om dammis har den vill jag låna den först! :P

2007-04-16 @ 19:08:08
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback