Regn hos mig

Mmm, nu är det slut på försommaren, och så här i efterhand ångrar jag lite att jag inte ägnade ett par till minuter i solen i lördags. Men, sommaren kommer tillbaka får vi hoppas! Och regn är mysigt...

Grattis Syster, kom in på IB. Åh, jag saknar den tiden. Hon kommer iofs få bättre betyg än jag, antagligen, men wtf. Jag gick inte in för det helhjärtat. Nu blir det internt här ett tag... My false piece of furniture! Haha.

Dialog mellan elev och Håkan.
-...Men vad är haken?
-Det finns ingen.
-Det finns alltid en hake.
-Det finns alltid en Håkan menar du!
- - -
Gustaf nyser : -Ursäkta, det var bara lite damm.
Håkan: -Damp? Det har jag misstänkt länge!

Igår fick jag lite abstinens efter min cornflakeskakbakande vän Caroline. Illa sånt. Men jag ska få en helfigusbild av henne så jag slipper en del av saknaden, det har hon lovat. Weha!

Jag vill också vara i Indien, Pudding. Vi skulle visst ha nästa reunion där. Yey! (Haha, kommer säkert bli av, vi som inte ens lyckats ha en i Jkpg...)

Ikväll ska jag till Dammis. Jag, Älin och Adam tar tåget sen, och så återser jag inte stan förrän tidigast på onsdag. Imorrn ska vi planera mer camping... Och nästa vecka är det förbundsgemensam konsulentsamling. På Liiidingö. Brat, hej!

Snart hem och packa va!? Mm-mm!

Förresten, en annan adam, vem är du? Trevligt att råkas!

Kommentarer
Postat av: isak

Gah. Älskar dig. Må allt ljus i världen leda dig rätt <3

2007-04-19 @ 12:37:36
Postat av: en annan adam

Förlåt, jag borde ju ha hälsat. Hej :)

Vi har faktiskt mötts förr fast det var på en virtuell fotbollsplan.. Temperance IF:s allra första träningsmatch!

Bor för övrigt i Hallsta, som jag sett att du nämnt här på bloggen nån gång.

2007-04-20 @ 00:13:41
Postat av: Li Åwall

Ja, sommaren kommer tillbaka. Tänk på att det bara är april just nu och det är "busmånaden". Den busar med oss. Så varmt som det har varit ska det egentligen inte vara. Värmen och solen kommer dyka upp när som helst.. Håll ut ;)

Postat av: systern

tack! :)

2007-04-20 @ 14:55:14
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback