Reftele

Hemma "på landet" som vissa skulle säga. Känns bra att fira lite påsk här. Trevligt också med PS på besök!

Frågan är väl mest vad jag gör uppe så här tidigt. Jo, jag har haft telemöte med mina kära kollegor, det var nice! Vi pratade campingscouting. Två campingar har redan nappat!! Så himla kul! Nu behöver vi bara få lite pengar av förbundet också, sen är arbetssommaren bokad! =P Falkenberg och Landskrona verkar bra!

Helgen efter födelsedagen ska jag till Västerås på kalas Hoppas att min påsklovande vän Caroline kan komma dit, bland annat!

Vad ska jag bjuda på för tillbehör till köttbullarna en dag som denna då!? Motatispos? Skabetti? Makaroner? Potatis och brunsås? Det återstår att se!

Och så ska jag städa lite till. Avancerat!

Spring, Johannes, spring... Hahaha.

Kommentarer
Postat av: systern

det var petrus och natanel och några andra män.. :P

Postat av: Anonym

Grawh! Vad fint att att du fortfarande leker med Socouerna. Man kan bli orolig annars!
Saknish

2007-04-05 @ 12:03:52
Postat av: Anonym

// Isak

2007-04-05 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback