Rätt svar

Ni som kom med förslag var inte så bra på det där, och ingen annan heller uppenbarligen. Svaret var Ronny&Ragge med Brylcreme, stålkam och gällivarehäng. Tre poäng till mig!


Igår vann jag min första HT-match. 4-1. Känns bra. Det roligaste är ju att jag inte är insatt heller. Men men. På onsdag blir det stryk iaf.. =P

Det är bra dagar när solen lyser! Och jag tycker om mina växter. Varför har jag typ inga blommor hemma? Borde typ odla nåt... =)

Nu är brevet skickat till Premis. Får väl se hur det går, om dom vill ha kvar mig och sånt!

...Skärmsläckaren gick igång... Där var vi! =D Snart, snart. Tihi.

Imorrn bär det hem till Reftele igen. Öva musikal på kvällen, sen jobba hemifrån resterande delar av veckan. Sen är det påsk! Och sen är det uppspelning av musikalen. Undrar hur det kommer att gå... Nervöst med finpublik också.. ;-)

Nu är det  Winnerbäck och Gyllene som gäller. Sommarmusik! =D

Kommentarer
Postat av: DEscended

Det är riktigt illa nu. inga kommentarer av B-nls... Whyyy? :P

Postat av: Elin

Haha, du kan ju inte ge dig själv poäng!! fusk :P

2007-04-02 @ 18:34:02
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Erlendkarine

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-29 @ 09:14:19
URL: http://erlendkarine.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback