Nyheter

Micke ringde och sa att dom kommer erbjuda mig fortsatt anställning. Weha, då vet jag att jag kommer jobba nästa år också! Vet inte vart det blir än, men intressanta tankar har kommit upp. Hur vore det att bo nära Dammis igen? Och kanske arbeta ihop..? Man kan ju hoppas!

Sen ringde Dammis. Eller ja, vi har väl pratat i telefon tre eller fyra gånger idag redan. Men just i detta samtalet sa hon att vi kan addera Malmö camping och feriecenter till listan där redan Skrea och Borstahusen finns, alltså på campingar vi ska till i sommar! Jobb jobb!

Nu måste jag kolla över hur jag ska göra med semester, om man kan spara det eller måste ta ut allt innan 31/8. Spännande. Hursomhelst.

Positiva överraskningar. We like!

Kommentarer
Postat av: Elin

va roligt att du fått fortsatt jobb vännen!! Puss

Postat av: Conradstella

Really great site man!!

2009-02-17 @ 10:18:57
URL: http://conradstella.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback