Lycka

Jag är lycklig för tillfället. Ett sätt att veta det är att jag kan lyssna på Hugger i sten och bara känna lätt nostalgi från konserten och lycka över att melodin är så somrig, texten betyder inte alls samma sak som den gjorde för några månader sen... Det känns bra!

Imorrn! =D

Snart ska jag åka hem. Äta lite, packa lite... Jag har vart duktig och knappt stökat ner alls sen jag städade, så blir skönt sen att komma tillbaka till en fin lägenhet! =) Tvättade igår också, så jag har lite kläder att frakta till Reftele.

Vad händer på påsk? Haha, prost och prostata? Tihi.

Dum regering. Dum kommun.

Skönt att ha bil! Ska sno en eller nåt!

Näe, hem var det.

Han är bäst! =)

Kommentarer
Postat av: DEscended

Onaniker! Saknar dig på msn, sluta kladda bliggisch och prata med hunden! :) mm

Postat av: Lokenatasha

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-06-16 @ 08:14:53
URL: http://lokenatasha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback