Livet

Jag ligger i sängen. Egentligen har jag stigit upp, men ändå inte. Jag har varit uppe ur sängen och är påklädd, men jag har legat och jobbat lite och sådär, och har varit mer i sängen än utanför...

Herrn där borta har spelat och suttit vid datorn mestadels, och han har städat också... Det är inte jag som är den duktiga av oss alls!

"Jag önskar att jag också kunde ligga i sängen och äta glass och titta på gymnastik'"... Vi har alla våra drömmar.. Tihi.

Det ser lite småkallt ut ute, har inte riktigt känt efter. Men det ser också ut som att de kan bli regn, och det är minsann mysigt!

Ikväll, blir det stationen då? Kanske kanske. Kanske Donken också.. Moahaha.

Man vet aldrig vad som händer...

Jag känner för att visa lite bilder som visar min vardag...

image11
Huset hem... Inte så mycket vardag nu för tiden kanske... Man skymtar också Opplen. Och nej, jag bor i ett samhälle och inte på landet! =P


image12
Stationen in da town... Där har det väntats på många tåg minsann!

image13
Han... Vi! En dag ute vid Bolmen.

image14
Jag och min värdefulla ägodel... Som om vi ska vara ärliga inte ens är min... Haha.

image15
Ligan från IB; Eva, Ellen, Erika, Elin, Carro och jag...
image16
Lägenheten i ett mer ostädat skick...

image17
Dålig bild, men ni get the picture... B&J! Åååååh!

image18
Avslutar väl med en naturbild, eftersom jag ändå håller till där endel... Har ändå en hyfsad kamera i Rosa fonen!


Det som fattas nu är de andra vännerna... Men det får bli en annan gång! Om man skulle göra nåt med sitt liv nu kanske...


Kommentarer
Postat av: systern

vart är "naturbilden" tagen?

Postat av: Elin

Snygga kort!!!
o eva såg ja också =)

2007-04-29 @ 18:41:02
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback