Känns som måndag

Ja, har hela tiden trott att det vart måndag idag... Kanske inte så konstigt efter långhelgen iofs...

Igår blev det faktiskt ganska tidigt sänggående. Ovanligt! Sov gott, även om jag vaknade några gånger under natten och blev nerputtad ur sängen imorse. Ska jag sova innerst inatt kanske!?

Rätt skönt att va tillbaka i Växjö, det har vart en ganska intensiv helg hemma ändå. På samma gång som det vart slappt... Märkligt. Jaja!

Var ute på en liten biltur min Snygging och jag. Bjuder på ett par bilder därifrån.image8
Han kastar macka i Bolmen. Dåligt med båtar såhär års, så då fyller vi hamnen med sten istället!

image10
En postlåda i farten nånstans längs vägen...

Ja, vädret var inte det bästa kanske, men det var trevligt ändå!

HälsodagUniversitetet på torsdag... Kommer nog bli trevligt! Vi ska bjuda på bål!

Hem i helgen ser det ut som... Fira födelsedag kanske!? Sen nästa helg blir det Västerås. I like. Parteej!

Ta tag i mitt liv!

Måste säga upp lägenheten... Ska kusinen ha den sen eller!?

Näe, back to work, pausandet över för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Descended

Skönt att se när det går bra för dig.
Söt

Postat av: Descended

Självklart! Fan vad mysigt! Kommer du ensam? ;)

2007-04-11 @ 13:09:08
URL: http://descended.blogg.se
Postat av: Elin

Hmmm, Maria kan det ha varit ja :P men hon sa hon fått mitt nummer av towe bengtsson... men jooos, ja är SMUare juh ;) puss!

2007-04-11 @ 18:56:11
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Elin

förrädare ;)

2007-04-12 @ 12:06:11
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback